Home » AGENDA » GEVRAAGD: STAGIAIR(E) COMMUNICATIE /MARKETING

GEVRAAGD: STAGIAIR(E) COMMUNICATIE /MARKETING

GEVRAAGD: STAGIAIR(E) COMMUNICATIE /MARKETING

25 okt. 2017 11:08

GEVRAAGD: STAGIAIR(E) COMMUNICATIE /MARKETING

GEVRAAGD: STAGIAIR(E) COMMUNICATIE /MARKETING bij Haags dansgezelschap

 

Lonneke van Leth wil laten zien dat dans aantrekkelijk, begrijpelijk én tegelijkertijd van hoge artistieke kwaliteit kan zijn. Met haar eigenzinnige verhalende modern-klassieke dansstijl en vooral veel humor verrast en enthousiasmeert zij zowel ervaren publiek als publiek dat voor het eerst kennismaakt met dans. Zij bewerkt klassieke verhalen uit de cultuurgeschiedenis tot een eigentijdse dansversie, ook voor de jeugd. Het dansgezelschap danst gemiddeld 70 schoolvoorstellingen per jaar door heel Nederland, maakt kleine zaal producties, maar ook grote producties zoals recent De Zaak Carmen in het Zuiderstrandtheater. Deze productie gaat in 2018 op tournee door Nederland en ook lopen er onderhandelingen met onder andere Kiev, Aachen en andere buitenlandse steden. Voor meer info: www.lonnekevanleth.nl.

 

Lonneke van Leth is vanaf januari/februari 2018 op zoek naar een stagiair(e) Communicatie/marketing die ons kleine, maar efficiënte team van 4 personen komt ondersteunen. De stichting bestaat al vanaf 2009. Er wordt een klein bedrag aan structurele subsidie ontvangen van de gemeente Den Haag. Overige benodigde financiering voor de producties wordt met succes via fondsenwerving en sponsoring gerealiseerd. In de organisatie is veel productie- en organisatietalent aanwezig. Artistiek, zakelijk en publicitair hebben de medewerkers vele jaren ervaring, waardoor de stagiair veel kan leren. Je krijgt een eigen werkplek en begeleiding van de medewerkers. Je leert functioneren in een dynamische en creatieve, maar ook zakelijke omgeving.

 

Tijdens je stage heb je de volgende taken:

 

  • PR afdeling ondersteunen bij alle komende events (De Pier, Rotterdamse Baan, Carmen tourneevoorstellingen, Assepoester, Mixed Bill) en een nieuwe algemene/corporate marketingstrategie.

 

    • ondersteunen met opzet en uitvoering communicatieplan en planning per evenement
    • internationaliseren van de stichting: website in het engels, research festivals/theaters in buitenland (nadruk op België en Duitsland)
    • ondersteunen met mailings/nieuwsbrieven opzet en versturen
    • promotiemateriaal verspreiden onder partners, scholen, etc

 

  • Ondersteuning bij publicitaire uitingen (te denken aan Uitmarkten, promodagen, seizoenspresentaties in theaters, etc).

 

  • Updaten en verfijnen database theaters/programmeurs/festivals in Nederland en het buitenland.

 

  • Opzetten en uitwerken database scholen in Nederland.

 

  • Productioneel: alle mogelijke hand- en spandiensten rondom en voorafgaand aan voorstellingen.

 

  • Natuurlijk loopt de student mee in de hele organisatie, dus krijgt ook ervaring mee op het gebied van fondsenwerving, planning, bestuursvergadering, functioneren en overleggen in een culturele organisatie, contact met subsidiënten, etc.

 

Wij zoeken:

een enthousiaste zelfstandige student die graag leert en de handen uit de mouwen steekt.

Iemand die initiatief toont met een voorliefde voor de kunsten.

 

Stagevergoeding: in overleg en afhankelijk van aantal werkdagen, € 300 per maand op basis van 40 uur.

De start en einddatum van de stage kunnen in overleg worden bepaald. Zowel onze planning als de roosters van de student moeten daarbij in acht worden genomen. Ons kantoor en studio zijn in de Bink36, Binckhorstlaan 36 in Den Haag.

Werktijden: in overleg, minimaal 24 uur per week, maximaal 36 uur per week.

Volgende »

Lees meer »